Promotivni neseseri
Promotivni neseseri daće vašoj reklami sasvim nov nivo.
Poslovni uspeh ne zavisi samo od dobre ideje, već i od načina kako proizvod ili uslugu plasirate na tržište. Odnosno, koji reklamni materijal izaberete za njegovo predstavljanje.
Kada se pomene promotivni materijal koji daje najveći efekat mnogim direktorima i menadžerima na pamet dolazi reklama na kancelarijskom priboru. Stavljanje logotipa na skupocene hemijske olovke ili elegantne rokovnike ima uticaja, ali spada u vanvremensku klasiku.
Da biste, zaista, privukli pažnju morate potencijalnim potrošačima ponudi nešto novo. Neki novi promo materijal, kojim ćete prestići konkurenciju. Upravo takav efekat garantuju promotivni neseseri.
Zašto su oni najbolji izbor za vaše poslovanje otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Promotivni neseseri prvobitno su bili namenjeni samo muškarcima
Promotivni neseseri su svoju priču započeli zahvaljujući Charlesu Doppeltu. Preseljenjem u Ameriku ovaj nemački proizvođač kožnih proizvoda preneo je i ljubav prema izradi predmeta od kože. Uvidevši potrebu da se u prtljagu dodatno upakuju kozmetički preparati Doppelt je došao na ideju da ih izdvoji u posebnu vrećicu. Tako je 1919. godine, zajedno sa svojim nećakom, izmislio toaletnu torbicu. Osam godina kasnije njegova kompanija je dobila patent, čime je započeo komercijalni život nesesara.
Tokom Drugog svetskog rata toaletna torbica bila je obavezni deo opreme američkih vojnika. Njena popularnost je rasla i nakon rata. U početku, koristili su je muškarci širom sveta na putovanjima. Da bi vrlo brzo dobila širu upotrebu. Te su promotivni neseseri našli svoju primenu i kod pripadnica lepšeg pola.
Moć ovog malog predmeta prepoznala je čuvena kompanija Samsonite. Zato je 1970. godine otkupila Doppeltovu proizvodnju. Samim tim je i patent za neseser postao njen zaštitni proizvod.
Neseseri su savršeni reklamni materijal za putovanja
Putovanja su sastavni deo našeg života. Bez obzira da li je u pitanju poslovni ili privatni put, promotivni neseseri će olakšati pakovanje. Zahvaljujući njima u svakom trenutku imaćete na dohvat ruke pribor za ličnu higijenu. Pa ćete moći da se osvežite na pauzi tokom puta.
Ujedno, ovi promo proizvodi su najbolji način da impresionirate klijenta. Najnovije studije su pokazale da personalizovani neseseri doprinose većem razvoju brenda nego televizijska reklama u trajanju od dva minuta. Za razliku od neopipljive digitalne reklame ovaj poklon potrošači mogu da koristite. Zbog čega će više ceniti vašu kompaniju u odnosu na konkuretne koji koriste druge vidove oglašavanja.
Pored kože, moderni promotivni neseseri se prave od različitog materijala. Svaki od njih odlikuje izuzetan kvalitet i visok stepen otpornosti na habanje, kidanje i cepanje. S obzirom da prilikom održavanja ne postoji opasnost od oštećenja štampe, pružaju trajnu reklamu vašem brendu. Pa možemo slobodno da kažemo da spadaju u ekonomični promotivni materijal.
Promotivni neseseri nisu namenjeni samo za putovanja
Promotivni neseseri su odlična reklama za hotele, spa centre, kozmetičke salone i beauty kuće. Njihovim poklanjanjem stičete lojanog klijenta, koji će, sigurno, ponovo koristiti vaše usluge. Dok upotreba proizvoda izvan granica vašeg objekta obezbeđuje dodatnu vidljivost brenda.
Podarite svojim potrošačima reklamu koja će ih oduševiti, izaberite neki od nesesera iz bogate ponude kompanije Kairos Birooprema.
Pingback: Promotivni pokloni za žene || Kairos Biooprema-moja kancelarija
Pingback: Reklamni materijal za leto || Kairos Birooprema Beograd
Pingback: Promotivni materijal za kozmetičke salone || KAIROS
Pingback: Reklamni materijal za Dan žena - Promotivni materijal || KAIROS